Healthcare en medische apps

Healthcare app

New Nexus Mobile (voorheen ITNEXT) heeft veel ervaring in het ontwikkelen van tools die een oplossing bieden in de zorg. Wij hebben diverse apps ontwikkeld voor de buitendienst. Door de eis van de specialist goed te doorgronden weet New Nexus Mobile (voorheen ITNEXT) ingewikkelde en tijdrovende processen gemakkelijk te verwerken in gebruiksvriendelijke apps.

Enkele voorbeelden: 

  •          Atrial Fibrillation Algho Rithm
  •          Trombose
  •          Antistolling
  •          Plancare
  •          Medische Coördinator
  •          PainMonitor

 

Door de tumultueuze tijden binnen de zorg is het tegenwoordig noodzakelijk processen nog efficiënter te benaderen.  Door bepaalde processen te automatiseren, reduceren zorginstellingen de overhead en is meer aandacht voor de cliënt. New Nexus Mobile (voorheen ITNEXT) draagt graag haar steentje bij en ziet ten grondslag van de procesverbetering een aantal veelvoorkomende verbeterpunten.

PLANNEN

Wij onderscheiden  verschillende soorten planning in de zorg waar wij graag op inspelen met de juiste modules. Door te investeren in gedegen planningssoftware, is dienstplanning voor personeel nog beter te reguleren. Daarnaast is het inplannen van cliëntafspraken een belangrijke leidraad om de dagelijkse werkzaamheden op elkaar af te stemmen. Daarbij zien wij routeplanning als een onmisbaar element in dit proces. Daar de cliënt en specialist samenkomen en deze contactmomenten goed op elkaar afgestemd zijn.

Management

Managers krijgen tegenwoordig steeds meer verantwoordelijkheid wanneer het om de behaalde resultaten gaat. Het is hierbij van belang om een optimum te creëren tussen de verschillende disciplines. Daarbij zijn managers de spreekwoordelijke spin in het web en bevinden zij zich tussen vele vuren. De productie en kwaliteit moeten niet ten kosten gaan van de persoonlijke aandacht voor de cliënt, en andersom. Het is daarom van essentieel belang om altijd en overal te beschikken over de juiste actuele gegevens en dynamische planningstools. Daarnaast moeten de dossiers beveiligd aangeboden worden en aan te passen zijn op locatie.

Met de module die wij voor u ontwikkelen worden werkzaamheden geregistreerd en op basis van een actuele planning gedelegeerd. Ook tijdregistratie is een belangrijk onderdeel van deze module, waarin reistijd, contacturen en compensatie uren gemakkelijk bij te houden zijn. De cliënt staat centraal en het proces is dynamisch, doordat alle voortgang real-time bijgehouden wordt. Naast dat het proces nog efficiënter benaderd wordt, is het voor de cliënt mogelijk om door middel van een beveiligde webportaal alle zaken en afspraken in te zien.

HEALTHCare Dossier

Met het Healthcare dossier worden complexe behandelplannen transparant doordat er een koppeling gemaakt wordt met een compleet Elektronisch Cliënten Dossier. Alle facetten binnen het zorgtraject van de cliënt zijn inzichtelijk. Het volledige proces wordt ondersteund door verschillende administratieve functies. Het Healthcare dossier biedt bovendien verschillende mogelijkheden voor rapportage. In het onderstaande model zie je de verbanden van de verschillende pijlers in dit proces.

 app voor de zorg en healthcare

HEALTHCARE SCHEMA

Het Healthcare schema  betreft een roosterfunctionaliteit waarbij de dienstroosters gemakkelijk op elkaar aan te passen zijn. Je kan het overzicht, die eventueel gesynchroniseerd is met andere planning tools bekijken en aanpassen. Het delegeren van werk of het categoriseren van werkzaamheden is nog nooit zo gemakkelijk geweest. In het onderstaande model zie je de verbanden van de verschillende pijlers in dit proces.

apps voor zorg proffesionals en artsen

 

HEALTHCare Kwaliteit

New Nexus Mobile (voorheen ITNEXT) gaat samen met u de uitdaging aan, het systeem op te bouwen om de kwaliteit binnen uw organisatie te waarborgen. De grote hoeveelheden documenten, afspraken en processen moeten goed beheerd worden om de kwaliteit hoog te houden. Samen met de opdrachtgever richten wij het systeem op een efficiënte wijze in, zodat de verschillende locaties en instellingen goed te managen zijn. Uiteraard alles in de juiste huisstijl.

In het onderstaande model zie je de verbanden van de verschillende pijlers in dit proces.

app ontwikkelaar zorg apps